blodig kammarmusik ska fylla dina tankar när du säger "du är precis som alla andra".

jag lovade mig själv, sa det om och om igen tills det ekade i huvudet varje gång som blodet passerade höger kammare och forsade vidare mot vänster.

"BLI ALDRIG SOM ALLA ANDRA!"

det var viktigt och är det fortfarande. jag har aldrig varit som alla andra så jag kanske föddes med denna tanke tatuerad i nervsystemet. jag är stolt över att jag väljer mina egna vägar utan att tänka på vad andra ska tycka. förut kunde jag inte stå upp för mina val men det kan jag nu.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
men ett steg framåt blir två steg bak.

Kommentarer
Postat av: Olga

sv: Åh tack! Eller hur, det är så himla snyggt och bekvämt.



Du skriver otroligt bra!

2012-03-08 @ 10:54:24
URL: http://beyondthis.blogg.se/
Postat av: clara

Du ska veta hur glad jag är att du kommenterade just min blogg. Att du hittade mig så att jag hittade dig.

Du skriver så fint att jag nästan tappar andan. Här kommer jag bli kvar.

Jag kommer aldrig bli som alla andra, jag var inte menad för att bli det. Inte du heller. Det känner jag inuti mig. Jag känner det lika tydlig som när pulsådrorna pulserar i takt.



Du vet när man passerar steget att bry sig om vad alla andra tycker eller säger. Det är då man kan börja leva, på riktigt.

2012-03-10 @ 23:53:11
URL: http://claraeneqvist.devote.se
Postat av: Johanna

Du är så otroligt duktig på att skriva! Gick tillbaka till början av din blogg för att läsa dina texter eftersom du inte skriver så mycket sånt mer, du borde börja med det igen!

Svar: Tack så mycket, blir lika glad varje gång någon säger det. Jag har haft lite torka men har skrivit en del nytt ändå. Förhoppningsvis publicerar jag något snart igen.
Martin Bohm

2013-10-24 @ 21:49:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0