vampyrtankar

bit tills blodet forsar. ge mig sockerkick på sockerkick tills jag får blodsockerfall. det är inte bettet som känns, min smärta saknar gräns.

det är 20 år sen nu, här är jag men var är du?

du har saltvattensfuktigt svallvågshår och jag är en ljusskygg vampyr. snälla bit mig, bit mig blodig tills du spyr!

mil efter mil, ovanför molnen. så lätt, så tyst. vi färdas med stil. med färska vampyrbett, en blodig kyss. så hett, så tyst.

din revbenshud är skör och du spricker, faller samman. solen strålar och du dör, kom och göm dig här i mörkret, låt oss leva här tillsammans.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ensam? Finns fler som du<3

2012-05-24 @ 07:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0