Klivet ut i verkligheten, tiden kommer när tiden bör.

Vad är det som egentligen händer i mitt liv just nu? Det är ganska mycket.
 
Jag har precis skrivit på papper och blivit lägenhetsägare så just nu planerar jag för fullt inför flytten som sker i december. Det är ett stort steg att flytta hemifrån men jag är otroligt taggad på att kasta mig ut i vuxenvärldens ovissa armar. Jag jobbar också mer och mer, som frilansfotograf på VLT precis som förut. När jag inte jobbar så pluggar jag på min fotokurs. Jag önskar också att jag hade mer tid till att läsa alla böcker som ligger och väntar på mig, och att jag hade mer tid till att skriva alla texter som snurrar i mitt huvud. Men tiden kommer, det vet jag. När jag är redo.
 
Så länge vill jag tipsa er om den bästa bloggen jag någonsin läst. Så brutalt ärlig och dödligt sann. Mycket rörande, inspirerande och otroligt välskriven. Ni missar något om ni inte ger den en chans. Jag rekommenderar er verkligen till att gå in och ägna några minuter av era liv till att läsa vad Kristian har att skriva - http://ikroppenmin.blogspot.se/ .
 
//m.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0