Livet Deluxe.

Igår såg jag Livet Deluxe, sista delen i Jens Lapidus serie "Snabba Cash". En serie som jag både följt på bioduken och under täcket i bokform. Avslutningen på den bästa filmserie Sverige skådat på många, många år. Och vilken avslutning det var. Speciellt en scen, ett rån, gav mig gåshud över hela kroppen. Allt var så perfekt. Har ni inte sett/läst serien, gör det. Har ni inte sett Livet Deluxe, gör det nu.
 
 
Har även börjad ett nytt träningsprogram. Igår körde jag Cross core combat och idag körde jag Upper strength & Ultimate abs. Bland det jobigaste jag varit med om, men blod, svett och tårar måste jag räkna med om jag ska uppnå några resultat.
 
Idag fyndade jag en ny favoritjacka och lite annat fint, det berättar jag mer om i helgen.
 
Trevlig kväll! //M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0