Nostalgiska terrabytes.

Idag har jag spenderat några timmar till att gå igenom en himla massa mappar på min externa hårddisk. Jag lyckades göra mig av med ca 70.000 filer och blev riktigt nostalgisk när jag blickade tillbaka på allt jag åstadkommit och hur jag utvecklats. Jag skämdes nästan över några bilder, men det ser jag i dagsläget som något bra. 310 jobb för VLT och 200 jobb för SE360/Scandphotos och upp mot 50 privata fotograferingar har jag hunnit med än så länge. Det är ju upp mot 600 jobb, helt sjukt!
 
Nu har jag plats för nya bilder i alla fall, det känns riktigt skönt. Har bara två andra hårddiskar att rensa på, men det orkar jag inte med idag.
 
Hittade denna roliga bild från VLT-studion.
 
//M.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0