At the speed of light.

Idag har jag varit i Sala och fotograferat ca världens största villa, fotograferat en liten lägenhet i Västerås, åkt till Avesta för att ta kort på en trädgårdsmästare, fotograferat ett annat reportage om en kvinna med stort växthus i skogen utanför Avesta, varit på förhandsvisning av nya Game of Thrones och fotograferat Tele 2's event som de hade där. Nu har jag redigerat och och skickat in allt material samt sitter och klipper på en videoteaser till ett fantastiskt band som jag även tagit promobilder åt. Musik, bilder osv. släpps inom kort. En ledig helg känns mycket välkommen nu.
 
Nu förstår ni nog varför jag inte hunnit blogga eller lägga upp några bilder. Imorgon hinner jag förhoppningsvis ta tag i lite redigering och bli klar med några bilder.
 
//M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0