2013.

Tänkte ladda upp lite bilder från december, jul och nyår. Dagarna går mest åt till att jobba, lyssna på musik och ta det lugnt. Om nätterna tittar jag på serien Suits som är helt underbar.
 
För övrigt lovar jag att redigera samt visa er bilder från Turkiet och ta tag i att ladda upp bilder från New York. Saknar New York väldigt mycket fast jag bara var där i en vecka, staden kändes så rätt.
Nu ska jag rensa garderoben för att få plats med det nya samt shoppa några slipsar och strumpor. Har verkligen blivit en modejunkie, men jag gillar det.
 
Idag var jag iaf på ett möte i Stockholm inför två kommande jobb som blir spännande, kan berätta mer om det när allt är klart.
 
Nåja, här har ni några bilder.
Börjar med en bild jag tog på nyår.
Dagens Stockholmsbesök = obligatorisk shopping. Kunde ej motstå denna superpreppy Chuck Bass möter Harvard-tröja i 100% lammull.
Nyårsoutfit, supernöjd med min kritstrecksrandiga väst som jag fyndade på rean. På bästa VOLT såklart.
Älskade Charlie har bott under granen nästan hela december. Måste kännas som att vara i det fria.
Har fått hem ett gitarrfodral men väntar mycket ivrigt på innehållet som jag får i slutet av januari. En Hagström Viking.
Gav mig själv en klocka i julklapp. Kände för något mer gediget än min Rolex-kopia från Turkiet haha.
Myser med gitarren och mina regnbågsplektrum.
Julaftonsoutfit. Min fina skjorta som jag fick i julklapp av mitt hjärta, med kravatt i paisley-mönster.
Har blivit en hel del "affärsmöten" angående jobb och dylikt.
Har förmodligen ätit ca 10 kg choklad under december månad. Min största last.
Återfann min kära Daniel Wellington och intresset för klockor generellt. Var så himla insnöad förut, dags att ta upp det igen.
Mer choklad, julklapp från jobbet.
 
//M.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0