Barcelona.

Tänkte bara berätta för alla att jag packar ihop mitt liv och flyttar till Barcelona i höst. Jag har sagt upp mig från mina jobb och känner mig redo för att uppleva nya spännande äventyr. Från och med den 13 augusti, då jag slutar mina jobb, till runt sista september, då jag åker, kommer jag att ta frilansuppdrag precis som vanligt ifall någon vill boka in en fotografering. Jag kommer att sakna alla vänner och min familj otroligt mycket men ni är hjärtligt välkomna att hälsa på mig när jag kommit till ro. Nu på söndag tar jag en tur till Barcelona med Anton, för att vänja hjärtat vid sin nya puls och hälsa på en god vän. Sen ska jag bara njuta av sommaren, lansera min hemsida, genomföra många roliga fotoprojekt, gå på konserter och umgås med alla fina människor jag har i min närhet. Kameran följer mig givetvis vart jag än går så jag ska hålla er så uppdaterade som det bara går. Nos vemos en el otro lado. 
 
 
//M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0