Modeller sökes!

MODELLER SÖKES!
 
Killar och tjejer, helst med agenturankytning, men ni som tycker om att stå modell på fritiden får också gärna höra av er.
 
All fotografering sker enligt TFP, Time For Print - Ni står modell i utbyte mot professionella bilder.
 
Skicka ett mail till mig på [email protected] vid intresse och bifoga gärna två bilder på dig själv - en ansiktsbild och en helkroppsbild. Bilderna kan vara tagna med mobiltelefonen.
 
Bilderna kommer att användas i min portfolio och på min hemsida. Ni får använda bilderna hur ni vill förutom till vidareförsäljning eller i kommersiellt syfte.
 
Vill ni se vad jag fotograferat tidigare kan ni kika på www.flickr.com/photos/martinbohm/
 
 
//M.


 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0