Nostalginatt.

Jag kan inte sova, som vanligt. Jag har spenderat kvällen och natten till att kika långt tillbaka på bloggen, och riktigt grävt i arkivet. Jag blir alldeles varm i hjärtat av alla fina kommentarer jag fått, tack så otroligt mycket för dessa. Jag blir också stolt av att se vad jag åstadkommit. Jag ska definitivt försöka hitta tillbaka till skrivandet för det är något jag verkligen brinner för. 

De senaste veckorna känns det som att jag bara andats nostalgi och fyllt lungorna med minnen. Jag tycker om nostalgi väldigt mycket och på något konstigt sätt tycker jag nästan att historier och händelser blir mer spännande om det får gå några år innan de berättas. Det kanske är därför vardagsbloggande aldrig riktigt varit min grej. Så vi får se om jag kan damma av några fina minnen och historier för att forma dem som ord. 

//M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0