Madeliene & Mathias.

Igår var jag både fotograf och gäst på Madeleine och Mathias bröllop. Jag var med från morgon till natt och tror inte att någon som var där kunde önskat sig något bättre. En sagolik dag med otroligt mycket skratt. Jag är tacksam för att jag träffade er tidigare i år, människor med större hjärtan får man leta länge efter. Jag har aldrig sett två människor med så mycket glöd och kärlek i ögonen, ni är så himla fina. Fler bilder dyker garanterat upp inom en snar framtid. Ta hand om er väl nu när jag åker! 
 
 
//M.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jasmin

åh vilken fantastisk bild! helt makalöst vacker.

Svar: Tack snälla!
Martin Bohm

2014-10-02 @ 19:50:27
URL: http://childhoodlight.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0