Bläckträd blommar, bläckträd dör och sångerna ekar från tonårens drömmar.

Idag lekte jag och Simon med mina blixtar.
Har tatuerat mig och är så otroligt nöjd att jag inte kan sätta ord på känslan. Här ser man lite i alla fall.
Seriösa som vanligt.
Jag fick också leka modell, iklädd min nya höstkavaj.
Mitt älskade band, 5th Avenue, har blivit signade av Warner Chappell Music och Talent & Brands Scandinavia. Det är helt ofattbart och något som vi drömt om sedan tonårsben. Framtiden är ljus.
I samband med detta så har jag hunnit införskaffa mig en ny bas.
 
Jag har många historier på lager så jag ska dela med mig av några inom kort.

Kommentarer
Postat av: Maja

Du kan väl lägga upp en bättre helhetsbild på tatueringen? Vore kul att se :)

2012-08-30 @ 19:33:34
URL: http://www.mla-photography.blogspot.com
Postat av: Martin

SV till Maja: Bättre bild finns i ett nytt inlägg!

2012-09-03 @ 11:26:38
URL: http://sommarjakt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0