Rådjursögon stora, mörka, läppar som smakar blod. Vill berätta allt, vill att alla ni förstod.

Jag somnar och vaknar, med silkeslen hud och vågigt hår i mina armar. Vill inte släppa taget, aldrig lämna täcket och hudens varma strömmar. Fingertopparna cirkulerar långsamt och målar abstrakta mönster på din rygg. Jag fann dig och du blev min räddning, och jag som trodde att någon som jag aldrig kunde få någon som du. Men det visar att man kan om man vill för jag ville så himla mycket. Jag ville så himla mycket att jag många gånger förstörde för mig själv. Idag vaknade jag med dig i mina armar och inget kunde varit bättre än det, inget. Vi går ut och brinner upp i natten,  vi brinner under vattenströmmar, under stjärnorna och himlen. Vi somnar under bordet, vaknar upp och inser att det är morgon. Men inget spelar egentligen någon roll så länge det är du, bara du.
 
Det är för dig mitt hjärta slår och du behöver mig som jag behöver dig.
 
E. Je t'aime mon chéri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0